حراج!

لوبیا کشاورزی آنید – 500 گرم

629,000 

۷ روز ضمانت بازگشت کالا

ﺗﺤﻮﯾﻞ اﮐﺴﭙﺮس

ﺿﻤﺎﻧﺖ اﺻﻞ ﺑﻮدن ﮐﺎﻟﺎ

bazartamin ad
شناسه محصول: 7883232 دسته:

توضیحات

در بازار فروش حبوبات لوبیا رشتی را با نام های دیگری از جمله لوبیا کرم رشتی یا لوبیا کشاورزی نیز می شناسند، جالب است بدانید شمار انواع لوبیا در جهان به حدود 4000 نمونه می رسد و در بین انواع لوبیا، لوبیا رشتی جزء خوش پخت ترین آن ها بوده و به نسبت مدت زمان کمتری را نیز برای پخت نیاز دارد.
همانطور که از نام لوبیا رشتی نیز پیداست، این نوع لوبیا بیشتر در مناطق شمالی ایران، به ویژه رشت، تالش و آستانه اشرفیه در استان گیلان کاشت می شود.
ماده موثر:تیم تحقیقاتی آنید دست یافت لوبیا چیتی به طور عمده از کربوهیدرات و فیبر تشکیل شده است، اما به عنوان منبع خوبی از پروتئین نیز محسوب میشود. لوبیا آنید غنی از ویتامین ها و مواد معدنی مختلف هستند از جمله مولیبدن،اسید فولیک(B9) ، منگنز، پتاسیم، منیزیم، کلسیم، B3 B6 ،B6، روی و … می باشد
مکانیزم اثر:لوبیاها سرشار از نوعی آنتی اکسیدان به نام پلی‌فنول‌ها هستند. آنتی اکسیدان‌ها اثرات مخرب رادیکال‌های آزاد را ازبین می‌برند. رادیکال‌های آزاد موادی شیمیایی هستند که بر طیف وسیعی از فرایندهای بدن، از جمله پیری، سرطان و التهاب اثر می‌گذارند.
لوبیا به ثابت کردن سطح قند خون کمک می‌کند و حتی از دیابت پیشگیری می‌کند. انواع مختلف لوبیا فیبر بالایی دارند که در پایین آوردن سطح قند خون مؤثر است.
منگنز و کلسیم موجود در لوبیا باعث تقویت استخوان ها می شود و باعث جلوگیری از پوکی استخوان می شوند.
مزایای استفاده:موثر برای کاهش فشار خون-کاهش کلسترول خون-درمان سنگ کلیه-مقوی برای معده-کاهش حرارت بدن-تقویت حافظه-درمان و بهبود کم خونی-بهبود دستگاه گوارش-کاهش بیماری های-رایج قلبی و عروقی-جلوگیری پیری زودرس-بهبود رویش مو در سر-درمان یبوست می باشد.
نکات دارویی:لوبیا رشتی به علت داشتن پروتئین برای شخصی که مبتلا به بیماری نقرس بوده و اسید اوریک خونشان بالاست مناسب نیست.
لوبیا با داشتن آنتی اکسیدان بالا برای پیشگیری از سرطان نیز بسیار مناسب است.
برای نتایج خوب و سلامت خوب حدود 25 تا 38 گرم فیبر را می توان در رژیم غذایی گنجاند، اما این میزان با افزایش سن، کاهش می یابد.

وزن بسته‌بندی 0.5 کیلوگرم
ابعاد بسته‌بندی 10x10x11 سانتی‌متر
شماره پروانه بهداشت 1026742818
ارگانیک بله
سایر توضیحات مزایای استفاده:

موثر برای کاهش فشار خون
کاهش کلسترول خون
درمان سنگ کلیه
مقوی برای معده
کاهش حرارت بدن
تقویت حافظه
درمان و بهبود کم خونی
بهبود دستگاه گوارش
کاهش بیماری های رایج قلبی و عروقی
جلوگیری پیری زودرس
بهبود رویش مو در سر
درمان یبوست
طریقه مصرف:

لوبیا رشتی آنید را خوب بشویید و به مدت 8 ساعت در آب سرد خیس کنید. روز بعد لوبیا چیتی را در قابلمه ای بریزید و به ازای هر فنجان لوبیا، 3 فنجان آب به آن ها اضافه کنید و بگذارید 35 دقیقه تا 1 ساعت بپزند تا خوب له شوند.

منع مصرف:

مصرف لوبیا برای کسانی که اسید اوریک بالایی دارند و همچنین مبتلا به بیماری نقرس هستند توصیه نمی شود. چون گاز زیادی در معده و روده تولید می کند باید مصرف آن را کم کرد و موقع پخت باید به خوبی پخته شود تا قابل هضم باشد و برای معده سنگین نباشد.
چرا حبوبات آنید:
1- تمرکز روی کیفیت پایه حبوبات
2- بررسی نژاد و سعی در تهیه محصول ارگانیک
3- تولید به اندازه سفارش مشتریان
4- و عدم دپو جداسازی سنگ و حبوبات نیمه
5- بسته بندی و مونتاژ شده توسط فرشته های بهزیستی