سری اسپری آبپاش دستی مدل تریگر دو حالته بسته 2 عددی

267,000 

۷ روز ضمانت بازگشت کالا

ﺗﺤﻮﯾﻞ اﮐﺴﭙﺮس

ﺿﻤﺎﻧﺖ اﺻﻞ ﺑﻮدن ﮐﺎﻟﺎ

bazartamin ad
شناسه محصول: 7869439 دسته:

توضیحات

سری اسپری یا تریگر آبپاش دستی مناسب برای مصارف خانگی و صنعتی و… جهت اسپری کردن در دو حالت پودر پاش و مستقیم با قدرت پاشش بالا به دلیل استفاده از فنر کشسانی با کیفیت توسط شرکت مدرت پلاست در ایران تولیده شده است . با استفاده از این تریگر شما قادر خواهید بود تمامی مایعات غلیظ و رقیق را اسپری کنید . از این تریگر در صنایع شوینده و همچنین تولید محلول های شوینده و واکس خودرو نیز استقفاده می شود . یا حتی به عنوان یک آبپاش دستی خانگی برای گل های خانه شما مورد استفده قرار می گیرد .
هرچه قدر بیشتر با این تریگر دستی کار کنید فنر این محصول روان تر می شود . و مانند یک شی روغن کاری شده محلول شما را با قدرت و سرعت مناسب اسپری می کند . مدرن پلاست برای آب بندی کردن بطری شما و عدم نشتی محلول یک اسفنج قومی که آب در آن نفوذ نمی کند در قسمت بالای تریگر تعبیه کرده است تا شما هنگام تکان دادن بطری یا هنگام اسپری محلول ، با مشکل نشتی محتویات بطری مواجه نشوید . همچنین تریگر ها همراه با یک نی 25 سانتی متری به فروش می رسد. مدرن پلاست برای راحتی مصرف کننده و به دلیل کاربرد های مختلف این تریگر ، نی ها را با طول بلند تولید کرده است تا مصرف کننده به سلیقه و کاربرد خود آن را ببرد و مناسب و اندازه بطری خود آز آن استفاده بکند . این تریگر ها با بسته و قیمت بسیار مناسب اکنون می توانید از دیجی کالا تهیه کنید .

سایر توضیحات دارای قفل کن
مایعات را به صورت پودری و مستقیم در دو حالت اسپری می کند.
جهت اسپری آب، الکل، ضدعفونی کننده، شوینده و سرم ها و ….
هر آبپاش به وزن 22 گرم
طول شلنگ آبپاش 25 سانتیمتر مناسب برای کارواشها – آرایشگاها – سم پاشی – مصارف خانگی
حالت پاشنده : 1- مه پاش 2- مستقیم
ابعاد 25x4x3 سانتی‌متر
جنس دسته پلاستیک
ویژگی‌های لوازم آبیاری آبپاش
مناسب برای انواع بطری ها و غلیظ پاش های دستی با دهانه عرض 28 میلی متری جهت آبپاش انواع مایعات استفاده میشود.
درب و سری آب پاش تریگر مدل باغبانی دهانه 28 مناسب برای انواع بطری پت و پلی اتیلن دهانه 28 جهت مصارف انواع محلول های رقیق و غلیظ ضد عفونی و باغبانی و بهداشتی پاک کننده منزل است.
بسته 2 عددی